Proost op een goed nieuw jaar!

We zijn alweer drie weken onderweg in 2021, wat zal dit jaar ons brengen? Heb jij goede voornemens? Hoe kijk jij naar dit jaar? Het is een bijzonder jaar geweest en we hebben er allemaal op onze eigen manier een draai aan gegeven. Wij hebben diep respect gekregen voor de veerkracht van onze samenleving. En vele maken er echt het beste van en blijven de lichtpuntjes zien.

Als we terug kijken was de 1e golf in de coronacrisis een bizar contrast. Een groep moest afwachten wat er gebeurde, zat thuis. De andere groep rende hun benen onder hun lijf vandaan. De supermarkten, de zorg, de overheid, vele sectoren moesten een stapje harder zetten en/of hun focus verleggen. De zomer was divers, Denise kon gelukkig genieten in Italië. Ik, Mirella had de meivakantie vrij gehad en was de zomer door gewoon aan het werk en bleef in Nederland. 

Het kan zo heerlijk zijn een andere omgeving, loslaten van dagelijkse beslommeringen, de zon, opstaan met warme broodjes, lange zomeravonden of een heerlijke strand wandeling! Thuis hebben we er het beste van gemaakt. 

#hefthetglas

Het verlangen naar die gewone momenten kunnen zo nu en dan groot zijn. En juist thuis moeten we het vooral gezellig maken, Barefoot ziet ons graag proosten met een glas lekkere wijn. Altijd is er een reden om ergens dankbaar voor te zijn dus #hefthetglas en doe mee! 

Wij besloten de campagne #watkannogwel op te zetten. Hoe zorg je voor het plezier in eigen land. In deze roerige Corona tijden kunnen wij allemaal wat meer liefde en plezier gebruiken. Met deze 1,5 metersamenleving is een knuffel geven niet mogelijk, maar er is goede hoop. En we gebruiken onze creativiteit volop. Want zoom borrels met vrienden blijken heel gezellig, wandelen op afstand van elkaar kan ook gewoon nog. De bordspellen zijn niet aan te slepen en ook puzzelen we er op los! Digitaal met zijn allen aan een escaperoom mee doen is ineens ook een optie. Thuis uit eten, of zelf lekker en uitgebreid koken, we moeten er zelf wat van maken! Kijk dus vooral naar de dingen die wél nog kunnen.

Complimenten

In samenwerking met Barefoot gaven wij onze volgers een compliment! Zo zijn wij dankbaar voor onze volgers, onze community groeit nog steeds en vele willen dagelijks geïnspireerd worden door ons. Daar zijn wij trots op. Samen gaan we voor een goede balans tussen bewust gezond leven en dit ook weer eens onbezorgd los te kunnen laten, want ja ook wij lusten graag een glas wijn 🙂

Wist je namelijk dat van een compliment niemand ooit slechter is geworden!? We proosten op een goed nieuw jaar, waarin iedereen zijn plezier en vreugde weer terug vindt. Hoe mooi is het als we digitaal elkaar wat liefde en plezier doorgeven. Deze campagne is super leuk omdat met de templates je oneindig complimenten kunt uitdelen! 

Zelf introduceerde we onze eigen vrijmibo en zamibo, de momenten om onze vrienden en naasten digitaal aandacht te geven. Echte aandacht! Een leuk hulpmiddel is de kletspot hierbij, onder het genot van een Barefoot wijntje elkaar de leukste en grappigste vragen stellen! De geniet momentjes moet je samen creëren en dat kan ook op afstand.

Over Barefoot

Barefoot gelooft in mensen samen te brengen. Met wijn. Barefoot gelooft dat het leven leuker is als we samen zijn. Daarom is het de missie van Barefoot om iedereen kennis te laten maken met wijnen die leuk, smaakvol en betaalbaar zijn.

Hoe word je het populairste wijnmerk ter wereld? Je begint met het geloof dat wijn nooit te serieus moet zijn en de overtuiging dat als jij je hart volgt er geen beperkingen zijn aan het succes.In 1965 stichtte de Californische wijnmaker Davis Bynum een wijn genaamd Barefoot Bynum Burgundy. Deze onconventionele naam verwees naar – wat anders – het persen van de wijnen met blote voeten. De zaken kwamen echt goed op gang toen de visionairs en ondernemers Michael Houlihan en Bonnie Harvey in 1986 het roer overnamen. Zij doopten het bedrijf om in Barefoot Cellars en ontwierpen het logo met de voetafdruk. 

De ongedwongen naam en onze vrijgevochten mentaliteit werden al snel bekend en bezorgden Barefoot heel wat fans. In 1995 kwam wijnmaker Jen Wall aan boord. Zij zorgde ervoor dat de range van 4 wijnen werd uitgebreid naar meer dan 30 wijnen die hun kleurrijke voetafdruk in de wereld achterlaten. Net zoals Barefoot graag wijn maakt ondersteunen ze graag mensen en goede doelen. Dit doet men al jaren en begon helemaal vorm te krijgen toen in 1990 de eerste Barefoot Ambassadeur (Barefooter) Randy Arnolda zich bij Barefoot aansloot.

Tot op de dag van vandaag vertegenwoordigt een enthousiast team van Barefooters het merk in de hele wereld en helpt om aan de gemeenschap iets terug te geven – door liefdadigheidsevenementen, lokale events en non-profit samenwerkingen. Voor meer informatie bezoek je de website van Barefoot.


Gerelateerde Posts

Thuis proeverij!

Thuis proeverij!

Oké de horeca is dicht, maar dat wil niet zeggen dat je niet op horeca niveau kan genieten. Trek die fles wijn open, bel een vriendin en ga samen gezellig borrelen onder het genot van een kaasplankje. Niet versloffen We moeten het gezellig maken thuis, […]

#watkannogwel

#watkannogwel

Maandag Motivitatie Heerlijk lig ik met mijn dekentje op de bank! Ik lees de berichtjes van vrienden, familie en op instagram. De onrust is groot, mensen zijn somber, er heerst verdriet en eenzaamheid. Maar helpt het nou echt om daar in mee te gaan, daar […]



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *